nanananana

jag är vaaaaaken! :-D
vaknade för 1 timme sen ungefär, hihihihi.
men blev sen kväll igår, pratade först med herman 1 timme sen kom det några hit och blablabla!
och förstörde mitt samtal, det gick ju åt helvete.
bajjjjs, herman börjar jobba imorgon, så det är inte alls kul..
men idag vet inte vad vi ska hitta på för något kul, det typ regnar här :-(  får höra med roberth och andreas om dom har vaknat så kanske vi kan kolla lite på stan eller så!
såg ni min fina ros jag fick av en kille igår?  så gullig :-D
inte en aning om vem han var men det är väl skit samma, en ros fick jag allafall :-)
nu ska jag göra iordning mig, sen gå ut eler nå.
hör såklart av mig senare.
PUSS/ I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0