örebrooooo

som jag sa igår så åkte jag till örebro! :-)
så nu sitter jag hos morin, har sovit här inatt för att fia and the family var med och det är alltid så mycket bråk på morgonen då, man får aldrig sova så då fick jag sova här istället!
har precis ätit lite frukost med jonte och nu ska man väl försöka ta sig ut i det mulna vädret....
har kommit lite regn då&då, men nu håller det sig uppe sen skulle det komma mer runt två tror jag :-(
blir väl att sätta sig inne då! hahahha.

äsch nu ska jag gå ut och kolla vad som sker, hänger ju liksom inte alls med :-)

det blir en bild på tedde som just nu är uppe i Luleå och kör Norrlandscupen :-)
hoppas det går riktigt bra för honom!!

PUSS/ I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0