push push

godmiddag, eller nått :-) hehe
pappa hade tänkt att hämta mig för att vi skulle åka och käka någonstans, men eftersom jag vaknade bara för typ en halvtimme sen så orkade jag inte stressa för att ta på mig kläder osv..
så jag äter väl nån macka hemma istället :-)
just nu ligger jag i sängen och smsar med min sötnos, hihihii och syster! ioor ligger under täcket och snarkar, haha!
vet faktiskt inte vad jag ska hitta på att göra idag, men först äta något sen kanske ta en promenad :-)
det behövs nu för jag har ätit så mycket godis :-D
jo just ja, jag och syster pratar om att börja på dans faktiskt!!
ragga eller street, jag tänker skita i mina knän och ha kul istället, eller iaf försöka...
nu ska jag kolla runt lite på vart man kan dansa och så, vi hörs senare :-)

PUSSAR/ I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0