skit!

hemma från en skithelg i Örebro!
åkte ju dit redan i fredags för att hampus skulle köra, och det gick inge vidare för honom..
sen började min dag idag, typ sist på båda träningarna....  motorn funkade inte alls!!
tillslut bytte vi motor, och den gick väl lite bättre, men ändå funkade det inte som det skulle.
och till finalen började det att regna!   så vi slängde på regndäck och det var helt fel.
så var tvungen att köra in tidigare, jävla skit :-(
jaja, bara att komma igen i Göteborg.
Sen när vi väl kom hem så var vi tvungna att ta ur ALLA saker ur husvagnen för den ska in på fukt grejjjs!
så det var bara att börja plocka ur, så den är tom på saker nu :-)
får hoppas vi kan ta hem bussen också!!
öööh, imorgon får jag inte sova ut, utan klockan åtta kommer mamma och hämtar mig för då ska jag upp till falun.
och till kvällen ska jag och pappa lasta formel bilen och karten ska med också, för då ska jag på sponsor race! :-D
det blir nog suuuuper.
sen börjar skolan på onsdag, och vi startar med övernattning i Torsång, fy satan så tråkigt.
herman är kvar i alanya och jag vill också till värmen.
tack och hej leverpastej, eller nått.
PUSS&KRAM!/ I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0