stiniiiis

hellu! :-)
idag har jag faktiskt haft någonting att göra!
mamma kom ju och hämtade mig, sen åkte vi till stina och hämtade henne sen till lägenheten.
vi gick väl bara upp och sen ner igen för att gå och fika, jätte myyyysigt, sen fortsatte vi ut på stan och gick runt, var in på bokia och köpte en penna och ett sudd till jag börjar skolan, ska försöka hålla reda på allting också :-)
sen vid halvfyra gick vi och hämta alexander från fritids, och gick hem till mamma en stund tills pappa kom och hämtade oss där för att sen åka till ica och handla mat för hela veckan :-D
idag så lagade jag köttgryta med ris, det var gott :-) efter maten åkte vi ut till fälth och fixa karten och fikade lite.
_________________________________________________________________________________________________
hmmm, imorgon vet jag inte alls vad jag ska hitta på, kanske åka ner till verkstan och tvätta bilen men jag vet inte.
ni ska få lite bilder från idag också! :-D
ska bara lägga in dom..
PUSS/ I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0