tävling hit&tävling dit

jag är hemma från uddevalla.
reeeeegn har det varit, typ jaa, ungefär sååå ;pp
äääsch, nu hade jag tänkt att gå en vända på stan, kanske försöka hitta en bok att köpa så man har någonting att göra på tåget och flyget :-)
är riktigt sugen på att läsa faktiskt!
sen ska jag gå till ica och köpa något så jag kan laga lite mat, nått måste man väl äta!
runt fyra skulle jag gå till ica för att träffa linnea och hennes mamma så ska vi handla till grillfesten på onsdag!
bäst kommer det bli <3
hmm, sen ska jag väl inte göra något mer speciellt idag tror jag :-)
jag ska klä på mig nu så kan jag slänga in en outfit bild, så hörs vi senare!
PÖSS/ I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0