uddevalla

jag har precis kommit upp ur sängen, och nu sitter jag och äter nybakt fralla :-)
ska snart åka hem till pappa och packa allt till uddevalla, alla kläder och karten ja ni förstår!
sen åker vi väl direkt efter det, så vi kommer fram i tid.
jag tar inte med mig datorn, för jag har ändå ingen ström så den är bara ivägen...
blir att lägga sig tidigt ikväll för att vara pigg till träningen imorgon, och tidigt imorgon också så man är pigg för lördagen då där är tävling, sen försöker vi väl komma hemåt på lördag skulle jag tro :-)
blir väl säkert bra eller nått.
jag ska väl försöka mobilblogga så mke som möjligt, men så svårt när man är på tävling..
blir lite dålig uppdatering då över helgen, men sen är jag tillbaka!
ni får ha det så jätte bra :-)

PUSSSSSS/ I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0