upupup

haha, godmorgon! :-)
"jag hade tänkt att gå upp nio" jo tjena, nu har jag kommit upp!
inte blev det väl nån promenad heller, utan jag vaknade innan klockan ringde och stängde av den och somna om igen.  skulle ju lägga mig tidigt igår, men blev inte alls som jag tänkt mig :-( drf va jag så trött imorse.
men det är väl som vanligt!
tänkte faktiskt slänga i mig nått i magen nu, sen ta en promenad :-)
ska ju klippa mig ikväll också, runt sex var det!   jag är NERVÖÖÖÖÖÖS.
imorgon åker herman, guuuud va jag tjatar men jag är så avundsjuk så det finns inte..  skit också! (a)
jaja, har faktiskt inte så mycket att berätta som jag inte sagt förut, har ju precis kommit upp ur sängen..
hörs senare istället!
PUSS/ I


Kommentarer
Anonym

fin blogg, följa varandra via bloglovin? :D

2010-08-19 @ 12:48:27
URL: http://granensplace.blogg.se/
Anonym

mu har jag lagt til dej, hoppas du lägger till mej! :D

2010-08-19 @ 13:30:37
URL: http://granensplace.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0