språkhistoria

är just det jag har prov i imorgon, så tänkte sätta mig i min korg stol med ett varmt fotbad!
läsa på svenskan lite, sen plugga på spanska verb :-)
känner mig nästan lite taggad!
.
till kvällsmat blev det nyttigt!
ska faktiskt försöka tänka på vad jag äter, annars kommer min träning inte ge någonting..
så jag gjorde en riktigt sallad, och eftersom pappa skulle äta falukorv&makaroner tog jag några skivor korv till salladen, blev faktiskt riktigt mätt :-D
jag hör väl av mig senare kanske, vi får väl se hur jag känner.  kanske skulle gjort dag 03?  även fast jag varit borta en tid från bloggen...  om det finns tid så göra jag det! :-)


Kommentarer
emma

vilken söööt bild! <3

2010-12-07 @ 20:08:08
URL: http://mrsjaansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0