1/2-10

det blir ju helt konstigt när man ska skriva datum nu asså! :-o

blev inge mer inlägg igår, men var så sjukt trött, och skulle lägga mig tidigt, funkade det eller?
nej verkligen inte...  låg och smsade med min älskling ett tag, får man chansen måste man ju ta den.. -.-'
mådde faktiskt inte så bra igår heller, allafall inte på kvällen :-(

men nu är jag uppe och ska till skolan och fixa den!
ska börja klä på mig nu, sen kommer väl mamma och skjutsar mig som vanligt.
har inget speciellt planerat efter skolan, men det brukar ju komma massa läxor, så bäst att ta tag i det direkt så har man det gjort :-)
nu tänker jag sluta skriva och gå och klä på mig, fixa mig och allt sånt.


PUSSAR/ I


Kommentarer
Johanna

Fin bild!!! puss

2010-02-01 @ 08:38:57
URL: http://minusaresa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0