CHECK

städningen är klar :-)
nu ska jag bara bädda rent i sängen och sen får mamma dammsuga imorgon, haha orkar inte göra det själv!
ludde hade allafall bokat nu, så han kommer hit i helgen.
nu tänkte jag faktiskt vara duktig och stänga av datorn och lägga mig i sängen och kolla på tv ist för att vara vid datorn!
imorgon blire träning med sandra babe, skönt att komma igång.
ska åka buss till skolan imorgon, första gången på jag vet inte hur länge :-o  måste fylla på mitt busskort för att komma hem från mora på fredag. sen skulle ju mamma stanna i stugan nästa vecka, då måste jag åka buss till skolan varenda morgon, får väl se hur det blir ;-)
jag skriver mer imorgon ist, orkar inte vara uppe längre!


PUSSAR!/ I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0