EN LITEN TUR

kom inte in på min blogg igår kväll.  men på dagen så skottade vi av alla tak här i stugan och gården också.  jag tog en liten tur på skoter själv, men det var inge kul så jag åkte hem ist :-)
på kvällen spelade vi "vi i femman" och jag vann båda gångerna!!!   smsade lite med philip ågren, och han sa att han var på väg upp hit han också, så nu har vi gått upp och ska snart gå ut till skotrarna och sen möta philip och dom, sen åka ut och ta en tur :-D  sen hem och äta tror jag?  sen åker vi väl hem vid 13 eller någonting liknande, för min kusin fyller år, så vi ska väl på kalas där och så!
men jag skriver kanske senare när vi sitter i bilen..     ni får ha det så bra.

PUSSPUS!/ I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0