GRANEGÄRDS BIL AB

sitter på jobbet nu, asså min pappas företag eller vad man säger ;-p
har varit i skolan sen skulle Dala Demokraten komma hit och göra ett repotage (stavning) om mig.
fick reda på att oscar är i sälen också, hur sugen är jag inte på att åka dit nudå? :-o  har inte träffat honom på tusen år och han bor i göteborg så.  han åker bort i mars också typ..
pappa säger att jag måste med till stugan, men jag vägrar åka dit, jag vägrar verkligen, jag ska träffa oscar!
fick reda på hur det gick på mitt NO prov idag också, första gången fick jag 30/59 och nu på omprovet så blev det 53/59 så det är jag nöjd med :-) lönar sig om man läser på!  haha
ska gå och se om det finns någonting att äta nu, är på dåligt humör känner jag.  synd för alla i min närhet.
hare göttans!

PÖSS/ I


Kommentarer
Erik

PMS? :)

2010-02-18 @ 21:54:56
URL: http://helspecial.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0