GURRAN OCH ELIN

jag har städat lite på mitt rum och flyttat lite på sängen, det blev väl lite bättre kanske, min värme är så konstig, så vill testa hur det här blir :-)
när jag väl höll på att städa såg jag ju min älskade gitarr hänga där på väggen, gud va sugen jag blir, men tyvärr fattas en sträng på den..  men mamma sa att vi ska åka till avesta och fixa en ny så jag kan börja spela lite när jag har tid och lust!
och så kom elin på den brillianta idéen att hon ska sjunga och jag spela, PEERFEKT!  ellerhur då elin?  lyssnade nyss och hon är så duktig på att sjunga flickan asså :-D

nu ska jag ta och träna på mina spanska glosor och sen innan jag somnar läsa i "kim novak" boken som är ett skolarbete vi håller på med, ska ha läst minst 18 kapitel tills måndag, fast jag kanske är på 11 eller någonting, så inte så långt kvar, och vi har ju läsar timme imorgon på lektionen :-)

som planerna ser ut nu så lutar det åt att jag och anna ska ha spa kväll och kolla på grabbarna när dom spelar hockey, alltså imorgon! :-) 
PUSS SÖTNOSAR!/ I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0