jag har feber..

det var exakt 2 veckor sen jag va sjuk senast, och jag är det nu igen :-s
för ett år sen var jag ALDRIG sjuk, alltid var jag i skolan och låg aldrig efter med skolarbete eller nått.  nu måste jag ju ligga efter jätte mke :-(   feber har jag, och näsan gör ont!
jag vill ju till skolan.
anna ringde mig allafall, och nu har vi anmält oss till EK i strängnäs, kommer ju bli lika underbart som förra gången <3
mamma kom hem med lite godis idag också, precis vad jag behövde :-)  nu ska jag gå och ta mig någonting att dricka, och sen ta och vila lite.. 
ska även skriva att min första gokart tävling kommer gå nere i skåne (klippan), och det är inte alls långt kvar, ute är det nästan 1 meter snö och jag åker dit om 38 dagar.  det kommer bli underbart, jag vet det..

PUSS/ I


Kommentarer
Junior

Synd om dejj :// <3

2010-02-23 @ 20:21:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0