KÄRLEK ÄR SÅRBART

jag ligger i sängen just nu, har ätit lite nudlar till lunch, men det blev nått konstigt med mig så va på väg att få upp dom igen..  nej uschusch!
har sett filme 27dresses för 6 gången kanske?  och nu är det nån jul film som går, kollar väl dit då&då.  jag fick nyss veta en jätte tråkig sak, helt sjukt asså.. började gråta!  men det är nog ingenting jag vill ta upp här, dom som behöver veta, antar jag redan vet.
har legat och drömt om massa kläder jag vill köpa, bäst att kolla in lite innan man åker till stockholm, vad man ska kolla efter.  så man inte åker dit och bara köper massa onödiga saker som inte är värd pengarna, det brukar oftast bli så, man hittar inget man vill ha, så i sista sekund tar man vad som helst bara för att köpa nått..
ska slänga inte lite bilder på allt snart :-)

PUSS/ I



Kommentarer
junior

berätta vad som hänt ;( jag finns alltid <3

2010-02-24 @ 18:26:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0