LJUSPARTY

mamma har haft ljusparty här ikväll, jätte skönt!  fotbad och hand"bad"  vet inte vad man kallar det.
vann även ett litet ljus och en ljushållare :-)  sen beställde vi hem hand kräm, hand skrubb, allt inom fotprodukterna och lite ljus!   nu ska vi bli fina till sommaren jag och mamma :-D  mår lite bättre nu än imorse, får se om jag åker till skolan imorgon, är inge kul att ligga hemma och vara sjuk faktiskt.
har härliga planer för helgen och lovet också,  på lördag blir det nog till sandviken och kolla på rally SM, dit skulle elin, så hoppas på att få träffa henne en snabbis, och mattias ska själv tävla men antar jag får träffa han också.
på söndag åker jag och pappa till horndal för att jag ska tävla i rally, det blir super!


PUSS/ I

det var det där jag vann, luktar jätte gott! 


Kommentarer
Junior

tävlar du i rally? ;o

2010-02-23 @ 20:20:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0