MKT

FICK ÄNTLIGEN TRÄFFA MIN UNDERBARA ANNA IDAG!
så sjukt länge jag varit utan henne :-o
skolan flöt på ganska bra tyckte jag, slöjd var sista lektionen, och det gick bra som vanligt! :-D
skulle åkt buss hem, men johanna min underbara lärare skjutsade hem mig, enda hem också, helt underbart!
när jag kom hem käkade jag lite chips, sen direkt när pappa kom hem frågade han om vi skulle åka och köpa en ny telefon till honom, så jag hängde väl på :-) sen åkte vi och handlade mat, eller det blev två sallader, så blir det när man inte har nån mamma i huset! haha..

nu ska jag ta och göra matte läxa, träna på engelska glosor och spanska glosor, sen har jag svenska också, och NO prov imorgon, hur ska det här gå!? :-o

sen när jag och pappa stod på ica och snackade med en bekant, så kom vi in på att åka utomlands så sa jag till pappa: KAN VI INTE ÅKA UTOMLANDS!?!?!?!
han: men vadå, det ska vi ju göra hela sommaren?
jag: YEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!
för jag ska ju tävla i gokart utomlands, eller pappa har aldrig sagt JA exakt till det, men nu har han ju sagt att vi ska det ju!
blev suuuper glad :-D
nu måste jag tyvärr plugga en del..  ska prata med elin lite senare också! :-)

PUSSAR/ I

lyckligare kan man inte bli, jag älskar er.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0