NÖFFNÖFF

min förkylning vill verkligen inte gå över asså..
blev inge skola idag heller som jag hade tänkt, somnade ganska sent och vaknade 05.30 för att jag var helt torr i munnen/halsen och kunde knappt andas!
får se hur det blir med att åka till sandviken imorgon..   pappa ringde för en stund sen och frågade hur jag skulle göra med maten, och eftersom att det är tomt hemma bestämde vi att han skulle komma och hämta mig så skulle vi åka till hyttan och äta lite gott.  om vi hinner förbi skolan och hämta lite skolböcker så tänkte jag göra det också, antar att det är en del att göra efter att varit borta en vecka!  fast ändå verkar det som att dom inte jobbat så mycket :-)  GOOOOOD for me.

nu ska jag släppa datorn och åka och käka, men jag skriver väl när jag kommer hem igen!

PUSS/ I



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0