OTRIVIN COMP MIN BÄSTAVÄN FÖR TILLFÄLLET!

jag är vaken nu, fast jag är hemma.
helt sjukt att jag inte kan sova när jag behöver det!  jag är iaf jätte förkyld, näsan rinner och huvudet värker.  tur jag bestämde mig för att stanna hemma idag asså.  jag MÅSTE bli frisk innan lovet..  mamma skulle allafall ringa till skolan idag och höra om det var något hon skulle hämta med som jag skulle försöka jobba med, för jag vill inte komma tillbaka till skolan och då har jag bara en massa plugga att göra, det vägrar jag!
fast det bästa är väl om jag inte ligger efter i något, men efter fyra dagar antar jag att dom jobbat en del med allting :-(
nu måste jag leta på min nässpray som är helt borta.  den måste ha ramlat ner på golvet, jag kan inte andas med min näsa ju!!!!!
så nu ska jag kolla hur mke alla mina kläder kostar som jag vill ha, hihi.

PUSS/ I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0