PHILIP

hemma efter en helg i stugan!  fick inte träffa oscar eller morgan :-(  det sög!  men hade väl det ganska skönt ändå.  idag stod klockan på 07.30 och vi gick upp, käkade lite frukost sen drog vi igång skotrarna och sen mötte vi upp philip och hans pappa.  vi åkte en tur, och skulle testa åka upp på fjället och se hur det såg ut, men det hade blåst så mke så det va nästan omöjligt att komma fram :-o  pappa fastnade, så då fick allihop jobba.
sen åkte vi hem och tog en fika, så åkte vi med dom en bit hemåt igen.  när vi sen närmar oss stugan tänkte jag ta med hampe ner på myren och leka lite med skotern..... det slutade med att vi fastnade, och pappa och adam hade redan åkt hem, och jag och hampus stod där som två mongon och hade ingen mobil?
vad gör man med en spinkis och en skoter som sitter fast liksom.  vi hade kört in i en liten gran också! haha
men jag tryckte ner granen och försökte komma upp med skotern men det satt verkligen fast :-o
jag stängde av och satt bara stilla en stund sen försökte jag igen, och tillslut kom den upp så åkte vi hem igen :-)
käkade lite mat sen var det bara att sätta sig i bilen på väg hem igen, åkte till kusin på kalas också.  nu är jag hemma igen, tror jag håller på att bli sjuk igen också.  skit också :-(  ont i huvudet och sånt..
ska lägga mig och lyssna på "kim novak" och ta det lugnt så jag tar mig till skolan imorgon, man missar så mkt om man är borta ju :-/
får se om jag bloggar lite innan jag somnar.

PUSS/ I

anna älskling


Kommentarer
P.Ågren

De va riktigt kul ;) skulle vart ännu roligare om man hade en snabbare skoter :D

2010-02-26 @ 23:54:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0