SEMLA

äntligen kan man tare lugnt igen :-)
kommit hem från en lugn dag i skolan, hade omrpov i NO gick mycket bättre när man läst på allt! haha
sen vare väl slöjd sista lektionen, gick bra det också.  mamma kom och hämtade mig och skjutsade ner mig till pappa för vi skulle åka och fixa lite sponsorer, och det gick bra det också!
nu har jag precis ätit lite ungspannkaka och ska snart få semla (igen), gud så gött. :-D
hade tänkt att plugga lite nu, sen en promenad ikväll eller någonting liknande, alltid lika skönt, och nu när jag tjockat på mig dom här sista dagarna så behövs det nog.
men jag hör väl av mig senare ikväll.

PUSS/ I



Kommentarer
syrran

tror lilla syster ska följa med stora syster på promenad.. inge ordning & reda där hemma.. duu bara ätä & ätä... skärpning annars måste ju pappa strippa hela karten till starten!!

2010-02-17 @ 23:22:48
URL: http://mittlivfia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0