SJ KAN TA SIG I RÖVEN!!!!!

kommit hem från en lång dag i sandviken!
patrik flodin vann, fast hans växelspak gick av i slutet på sista sträckan :-) men duktig kille!
wiiiiiiiiie, fick även träffa mattias, har inte träffat honom på flera månader :-o  men blev inte så länge.
fick samtal av SJ av att vårat tåg är inställt också, så sitter och försöker få reda på hur jag ska göra, men sitter i en kö med 12 st före mig!
när man går in på hemsidan så står inte ens vårat tåg med att det är försenat eller någonting.  BLIR GALEN
får hoppas det löser sig allafall..
jag skulle laga mat också, wok med kyckling&ris, när woken var igång så skulle vi ta fram riset, men självklart fanns det inget ris, finns ingenting här hemma!  men det blev gott ändå :-)

blir en tidig kväll idag, för imorgon ska vi upp tidigt igen och det bär av till horndal för att tävla i rally.
jag ska sluta snacka om mina problem nu, och försöka få tag på SJ.  skriver senare

PUSSAR/ I




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0