SMSARU ELLER!?!?!?

haha, hemma från träningen nu, snabbast var jag :-)
men det finns ju roliga personer asså!
jag: ska du träna idag? :-)
roberth: vad tycker du? :-)
jag: jag ska det allafall :-)
roberth: :-)
haha, sen åker dom till rally banan och jag är på gokartbanan? jaduuu, fel kan det bli ibland.
väl på träningen så fick jag köra med dom mindre, och köra 1 gång mer en dom andra, då kommer UFOT och tkr det är orättvist och så får jag inte köra mera. hahahahahh!
fula unge.
men sen var jag seg i starten, så när jag kommer in alla ba: FICK DU ETT SMS NÄR STARTEN SKULLE GÅ ELLER?
nu ska jag duscha hade jag tänkt.

PUSS!/ I


Kommentarer
Erik

DET FICK DU JU OXÅ! ;)

2010-02-18 @ 21:53:22
URL: http://helspecial.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0