SNÖBOLLS KRIG!!!!!

ganska skön dag idag faktiskt! :-)
skolan gick väldigt fort, men brukar ju vara så man säger "ju roligare man har, ju fortare går tiden framåt".
halva klassen lagade mat, pannkakor blev det, och goda va dom!  men verkade inte som jimmy gillade mjölken för den spottade han ut över hela tallriken!!!! HAHAHAHAHAHA :-D
kul vare allafall.
sen på ute rasten hade vi snöbolls krig, och hela klassen var med, det händer inte ofta heller....
HS gjorde jag på robin också, riktigt stolt!  sen efter skolan åkte jag och mamma och handlade mat inför helgen, men vet inte om det blev så mke mat, 3 chipspåsar allafall! :-D  och planerna för imorgon är:
först en lektion i skolan, det blir engelska!
sen åker jag hem, slänger in allt i bilen, hämtar pappa och hela allt, fortsätter till mora.
röntgar mig, sen får vi se hur lång tid det tar om jag antingen går upp till nåra bekanta som bor precis vid tågstationen, innan tåget går då :-)  sen vet jag inte riktigt när tåger gick men jag är hemma 18.24 och då kommer min sandooooorälskling och träffar mig där, sen skulle vi gå hem till linus en stund, sen 19.35 kommer ludvig, så måste väl gå och hämta honom så får vi skjuts av sandras mamma eller av peter! :-)
KÄNNER PÅ MIG ATT DAGEN KOMMER BLI BRA!


längtar till sommaren nu faktiskt!


Kommentarer
sandra

jag känner på mig att den blir bäst.

2010-02-04 @ 22:04:03
URL: http://ssandrae.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0