STATOIL

rolig kväll igår!
vi kollade på film, men filmen var dålig så jag ringde till pappa som satt i vardagsrummet och frågade honom om han kunde skjutsa oss till statoil för att köpa någonting gott att äta på, och han gjorde det! :-D
köpte lite godis, sen åkte vi hem igen, kollade lite tv och vid 2 tror jag klockan va, då stängde vi av den, men somnade aldrig, sen vid 4 så låg vi och kollade på wigge när han sov, pillade i hans ansikte, stackare!
nu har dom åkt hem och vi käkade nyss nudlar till frukost :-)
jag hade tänkt att plugga lite nu, så jag slipper ligga efter! :-(  ska nog ta en promenad också, skulle vara riktigt skönt :-)
vi hörs!

PUSS/ I

sommar, karlskoga, mattias.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0