STOCKHOLM

inte blivit nå mycket bloggning idag asså, förlåt för det!

men nu är det lite klart allting allafall :-)
fredagens planer: försöka ta mig till skolan, och på kvällen har jag lovat min syster att vara barnvakt.
lördagens planer: åka på rally SM i sandviken, om jag är frisk till dess!
söndagens planer: åka till horndal och tävla i rally!
måndag: på dagen vet jag inte vad jag ska hitta på, packa eller nå, för på kvällen får jag skjuts till mattias och vi tar tåget till min syster i stockholm då på kvällen.
tisdag: får vi se vad som kan hittas på :-)
onsdag: på dagen är det inget bestämt.  men senare mot kvällen så lämnar vi min syster och åker tillbaka till gävle!
sen var det väl inte så mycket mer bestämt, inte vad jag kan komma ihåg allafall.  mamma åker till stugan imorgon, det blir skönt, bara jag och pappa hemma! :-D
dagen har väl inte varit så bra, men slutade till det bättre hållet allafall, varit båda glada och ledsna miner.
nu ska jag väl ta och slänga i mig nå mat, och försöka sova.  ska försöka ta mig till skolan imorgon.

bilder ska ni få också!

PUSS/ I







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0