SYSTRARNA!

har inte bloggat mycket alls idag!
men det hände massa med datorn och grejer.
har allafall haft en trevlig kväll :-)  elin ringde mig runt åtta och frågade mig "ida, ska du med ut och kollllla läget?"  haha, jag ba: visst liksom :-)
jag hade ju packat klart och allt, så drog på mig kläder och traskade ner på stan, där mötte jag upp anna&elin, vi gick väl runt men såklart hamnade vi nere på donken, och åt en glass så satt vi där, sen kom mamma och skjutsade hem oss vid elva!
hann snacka en snabbis med mattias också, men inte länge alls, han skulle ringa mig sen men det vette 17? :-o

KATT ÅT STOL!
satt i halsen.

HUND ÅT LAMPA!
lös i magen.

hahhahahahah, så jävla klockrent :-D
nu ska jag försöka sova eller nått, får se om mattias hör av sig!  ska försöka vara pigg och utvilad imorgon allafall, vet inte om jag lyckas!

PUSSAR/



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0