UM

helt ok dag idag.
började med att jag nästan missade bussen, men kom på den allafall, kom till skolan och åt frukost :-)
sen hade vi lite engelska och sånt där, idrott ute hade vi också, men jag hade ju såklart inne kläder så fick springa ute med mina vanliga, ochh hade mina lacoste skor på mig, så var jätte blöt efter..
skulle ha hemunskap sista lektionen, men slutade tv för att jag och stille skulle gå till apoteket sen um.  och det blev som det blev! haha..
fick en stund över och det var ingen idé att gå tillbaka till skolan, så vi satte oss och fikade ist, tjock som jag är smällde jag i mig en prinsesstårtbit och en semla, varm choklad med grädde och en ramlösa, riktigt gott!
efter det tog jag bussen till ishallen och gick till pappa, för att vi skulle åka och kolla lite sponsorer och sånt.
men det blev så sent så vi  gick bara över till Sport Ewa, och när vi kommer dit säger dom att det varit inbrott hos dom inatt och tjuvarna har klippt hål i vårat nya staket, och pappa blev galen för han visste inte om någonting..
så snackade vi med polisen och grejer, sen skjutsade han mig till min syster :-)
nu sitter jag hemma hos henne och är barnvakt, alexander gick nyss upp och la sig för att kolla på tv och hampus vet jag inte riktigt när han kommer hem, men jag har hunnit gjort matteläxan allafall!  ska göra svenskan nu också, träna lite glosor så jag är klar med allting, så slipper jag sånt sen!

PUSS SÖTNOSAR/ I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0