UNDEBAR VECKA

helgen har tillbringats med min underbara anna!
den har varit superduper bra :-)  när vi var ute idag så kom vi på en undebar idé, den lyder såhär:
hela vecka 7, så ska jag gå ut och gå en kort sväng på morgonen och anna gå till skolan, sen ska vi båda äta frukost varenda morgon, sen ska vi göra alla läxor och komma ifatt med skolarbetet, och sen om vi hinner ta en promenad på kvällen så ska vi ta den chansen, sen ska vi även försöka lägga oss i tid på kvällen, inte senare än elva!  och tills nästa helg så ska vi se om vi mår bättre eller sämre av veckan som gått :-)  jag tror att man kommer bli utvildad, och kroppen kommer må bra av att man motionerat, och magen kommer må utmärkt för att man sköter mat tiderna! 
men nu ska jag slänga mig i sängen hade jag tänkt, smsa lite med min elin hon är då bara för go, älskar dig tjejen <3

PUSSPUSS/ I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0