UPPE MED TUPPEN

sitter och äter macka och dricker vatten, gick upp vid halv åtta, haha pappa ringer från sin mobil till min fastvi är i samma hus? -.-
och så kollar jag på klockan (07:30) och skriker till pappa
jag : NEJ VI ÄR EN TIMME FÖRSENADE!!!!!
han: va????
jag : ojdå, jag är nog ganska trött.......
klockan var ju exakt halv åtta som vi skulle gå upp!  haha :-)
vi ska bara klä på oss och sen sätter vi oss i bilen på väg mot sandviken, varm choklad har jag gjort och har med mig också.  super gott :-)
kommer inte bli nån bloggning tills jag kommer hem, men ni får då stå ut!
nu måste jag göra mig klar för att åka, men vi hörs lite senare vet itne riktigt när jag kommer hem men ni märker nog det.

PUSSAR/ I


nyvaken, utan smink men det bjuder jag på!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0