AJJJ PÅ MAGEN

nu sitter jag här och tar det lugnt! :-)
pratar lite med anna, och smsar med sandra.
sandra kommer väl kanske hit och övernattar!

men jag har haft en sjukt bra dag faktiskt.
började med öppet hus, och eftersom att jag jobbade så bra fick jag sluta 1 timme tidigare och kunde åka och träna :-)  gick skit bra faktiskt, fastna bara en gång, men nu är jag nervös inför imorgon!
men det ska nog gå bra.
smsat lite med min älskade också, jag saknar honom så mke! :-(

haha nu ska ni får se vad jag smällt i mig idag:
började med gröt till frukost.
åkte till skolan och käkade 2 bullar, 1 glass och en chokladboll.
åkte och tränade.
sen när jag kom hem käkade jag 2 portioner med lasagne.
20 minuter efter det åkte jag ner till syster på kalas, käkade 3 portioner med kyckling sallad.
sen käkade jag marängsviss och det var inte lite jag åt.
sen åt jag kakor och bullar!

nu har jag jätte ont i magen och bläääää!!
jag ska sluta mitt "intressanta" inlägg nu. Vi hörs!


Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0