ANNA BABYYY

igår hade jag och sandra tänkt att göra en massa kul, men såklart fastnade vi framför datorn och där satt vi.
duschade lite senare sen pratade jag med älskling, sen somnade vi!
imorse hade jag och sandra inte mke tid alls!
var tvungna att springa här i huset som galna grisar, vi hade typ 10 minuter på oss att bli klara, men det gick bra :-)
sen var vi på nån musikal, riktigt bra faktiskt!
sen skjutsade mamma mig, anna, elin och sandra till skolan igen, så vi sprang runt lite där.
sen hade vi väl massa lektioner, sen sista blev slöjd, och vi har jätte bra slöjd lärare, han är så bra!

nu väntar jag på att anna ska komma, då ska vi plugga massor faktiskt, ta kort, och ha kul som vanligt.
aldrig tråkigt med den bruden inte :-D
nu ska jag gå och hämta min skoldator, och börja plugga...
får se om jag slänger in ett inlägg lite senare :-)

ludvig morin, jag älskar dig!


NI DIGGAR OSS, VI VET!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0