BÄRGAREEEE

kommit hem nu!
helt slut, fastnade 3 ggr, men ändå ganska bra gick det :-D
sista gången var värst, kom ner vid ett stup och snö över hela rutan och jag såg inte ett skit, sen vare bara att hoppas på att man inte skulle volta!
och det gick bra, vi fastnade bara :-)
traktorn fick komma och dra upp oss, tog ett långt tag.

det mesta plugget är över nu faktiskt! :-)
hade matte prov idag och det gick väl sådär....  16/20.
har B-delen imorgon, så tänkte sätta mig med lite musik och plugga, ta någonting att äta också.
sen skulle min älskling ringa ikväll när han pluggat klart, WIHOOOOO :-)

jag slänger väl inte ett inlägg innan jag går och kramar kudden.

pusspuss/ I


RÄÄÄÄÄÄCERN!!
vill ut med bilen min :-(   fick ju inte köra med den på tävlingen, men pappa köpte en till som jag och syrran skulle ha och dela på :-)   Hon har den som sling&släng och jag som racingbil, PERFEKT!


Kommentarer
anna

MEN LYLLOS :(

vrf slutar han?

2010-01-28 @ 20:29:18
URL: http://www.annalinneab.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0