JAD DIGGAR DIG!

sitter och städar lite på mitt rum.
men lägger ner det och datan nu! :-)

har snackat massa med sandra under kvällen och vi har kommit fram till en massa roliga saker,
imorgon sover hon hos mig allafall!
och vi har bestämt att börja gymma varje onsdag också :-)
nu ska kroppen verkligen komma igång!!!!
stretcha (stavning) ska vi göra nästan varenda rast i skolan, nu ska vi bli riktigt viiiiga!!

älskling ringer väl snart, hoppas jag. :-o
ska lägga mig nu :-)
men jag hör av mig imorgon innan skolan antagligen.

sandra eriksson, JAG DIGGAR DIG! <3

pussar/ I


Kommentarer
syrran

de är jag, Ann, Linda & Johanna som ska upp till stugan & de är den 11-14 mars.. varför undra du??

2010-01-19 @ 07:58:12
URL: http://mittlivfia.blogg.se/
sandra

IDA GRANEGÄRD JAG DIGGAR DIG! <3

och fewt ruwligt vi ska hwa imorgown. hihi pusss baby <333333333333333333333333333

2010-01-19 @ 08:00:07
URL: http://ssecond.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0