SVAR PÅ FRÅGOR

Hur länge har du varit tsm med hnm?
Jag och ludvig har varit tsm i 3 månader imorgon :-)

Vad ska du köra nästa år?
Om du menar säsongen som kommer, så kommer jag att köra Rotax Max Junior!

Vad ska du köra för chassi?
Jag ska köra Intrepid.

Hur länge har du kört Gokart?
Jag började när jag var 7 år, så jag ska börja min 8:e säsong nu.

Vilken skola går du i?
skolan jag går i heter Olympicaskolan.

När fyller du år?
Jag fyller den 30:e oktober.

Hur länge har du kört gokart?
Jag började när jag var 7 år, så jag ska börja min 8:e säsong nu.

Går du på nåra fler sporter än gokart?
Jag har gått på gymnastik, men slutade för lite mer än ett år sen, pga att jag har problem med mina knän.
men annars gör jag ingenting speciellt, jag har väl lite planer nu vad jag skulle vilja börja på. :-)

Har du nån bloggare som förebild?
Jag har nog ingen bloggar som förebild, inte som jag kan komma på allafall!

hm.. föredrar du gul eller röd ketchup ? :-)
Faktiskt har jag aldrig smakat gul ketchup! ;-)

Vad brukar du och ludvig göra när ni är med varandra?
Bror på vad du menar..
men allmänt, brukar vi väl bara mysa, kolla bio och massa filmer! 

Ska du köra intrepid? :D
Ja det ska jag göra! :-)

ska du köra rotax junior eller rotax? :D
jag ska köra Junior :-)

hur gammal var du första gången du tävlade?
Nu måste jag tänka efter faktiskt, jag var väl tio år jag tävlade riktigt första gången!

hur lång är du?
Jag är 166,5 cm.

hur många har du varit kär i?
Ska de vara riktigt kär så är det nog två st, som varit seriöst liksom.

om du fick vara kille för en dag vad skulle du göra då?
En svår fråga.....

hur mycket väger du? =)
jag väger 54.....

vem är den du litar på mest?
det finns nåra som jag litar på.
men den jag litar allra mest på är Mattias Engvall.

har du haft sex med din kille?
nej vi har inte haft sex.

3 bästa minnerna i ditt liv.
dom tre bästa minnerna i mitt liv är:
cypern med min syster!
sen är det faktiskt en tävling, Stockholms Race Weekend i Järfälla 2009.
stockholm med bästa anna!

vad har du för bh storlek?
om jag ska vara ärlig vet jag faktiskt inte..
men just nu har jag på mig 75C.

är du oskuld?!?!
ja jag är oskuld!

vad är det pinsammaste du har gjort? :)
hmmm, mke pinsamt har man väl gjort.
men det pinsammaste, kan jag faktiskt inte komma på just nu! :-s

Vad har du för ambitioner i livet?
en till svår fråga.
men gymnasieplaner så vill jag ju gå en frisör linje, och jag vet att det är jätte svårt att komma in på, men jag ska försöka.
jag vill ha 2 barn, en man och vi ska bo i ett stor vitt hus!
haha, det är mina planer för livet än så länge :-D

Godaste käk?
det lär nog bli tacos, det tröttnar man aldrig på!

Bästa egenskapen hos en kille?
pålitlig!

Top 3 bästa filmerna?
haha, den kan jag inte svara på!

Roligaste upplevelsen?
det var nog att få åka till utlandet med min syster.

Är ditt drömjobb att bli flaggstångknopppolerare?
njae, inte direkt :-)

Hur många dog genom att få en kokosnöt i huvudet förra året?
philip, jag tror då du fick en i huvudet allafall, men dog aldrig, men allt verkar inte stå rätt till där inne ;-)

Vad brukar du göra på kvällarna själv ? ;)
haha, det är väl en ganska personlig fråga? :-o
vill du verkligen veta, kan du väl komma och kolla det :-)

När var första gången du var full och gjorde nåt pinsamt som du fick höra om dagen efter? :)
jag har aldrig varit full, så den frågan kan jag inte svara på :-)

tack för en massa frågor, hoppas ni fått svar på dom!

gammal bild!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0