VARIT BORTA

förlåt så jätte mke för dålig uppdatering.
men jag har ju faktiskt varit hos min pojkvän, som jag inte träffar så ofta, då är det bättre att mysa med honom än att sitta vid datorn och blogga..
det tycker jag iaf :-)

men i torsdags 7/1 tog jag tåget ner till arlanda för att möta upp ludde och hans familj, det gick bra :-)
sen gick vi till hotellet, och och ludde fick ett eget hotell rum! :-D
jag vaknade typ 03, låg och kollade på klockan, och 06.30 skulle vi gå upp.
sen åt vil lite frukost, sen satte vi hos på planet.
när vi kom fram kommer jag inte ihåg vad vi gjorde faktiskt?
men på kvällen gick vi allafall på bio med david, vi såg "sherlock holmes", den dög, men inte så mycket för såna filmer, var även jätte nära på att somna! (a)
på lördagen så såg vi på bio igen, med hannes och tedde, då såg vi "alvin och gänget 2" den var brabra :-)
sen åkte vi till stugan åt middag med hans mormor och morfar, det var jätte mysigt, sen åkte vi med dom till huset igen, fixade oss lite, och träffade massa.
sen tog vi moppen tillbaka på kvällen/natten, sen badade vi och såg en film.
söndagen åkte vi ut med lalla och nåra fler och körde skoter, sen åkte vi tillbaka och åt hamburgare, kollade lite tv.
sen åkte vi hem till huset igen :-)
vi käkade china mat och sen gick ludde till lalla och lånade 2 filmer, men vi såg bara en, den var faktiskt riktigt bra! :-D
fast jag mådde inte så värst bra, så vi sov direkt efter filmen.
på morgonen skulle ju ludde till skolan, och jag vaknade inte ens av hans alarm!!!!!! helt otroligt :-o
men det var jätte drygt när han skulle åka sen.. 
efter det gick jag ner till hannes som satt och kollade på barntv och hade ont i magen, kollade på tv med honom.
sen vid typ 11 så fick jag skjuts av martin till stationen och där käkade vi på sibylla.
vid 12.05 gick min buss.
sen kl 16.08 skulle mitt tåg från sundsvall gå.
men det gick typ 17.00 och vi blev 70 minuter försenade, men vi kom fram till gävle tillslut allafall! :-)
jag saknar honom redan jätte mke! <3

idag var det ju skola igen, fick träffa våran nya lärare, och det har väl gått bra :-)

nu ska jag gå och hämta telefonen och ringa min kära linnéa och höra vad hon har för planer till helgen, och se om hon vill följa med till stugan! :-D

men jag skriver senare, pussar!
/I


jag älskar dig


Kommentarer
Matilda

HAHA har han färgat håret?;)

2010-01-14 @ 19:11:27
ida

det var längesen ;-)

2010-01-15 @ 07:55:54
URL: http://idagranegard.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0