VARMT OCH KALLT

har precis kommit hem från min syster,
har setat barnvakt åt hennes små ungar :-)
innan det så har jag varit med evelinn,
vi var ner och solade och sen åt vi mat på dalälven, gick vidare hem till henne för att kolla tv :-D
evelinn somnade, och nästan jag också, men OTH började, och det är ju så braaaaa!
blev helt inne i det medans hon sov.
senare kom peter och hämtade mig, :-)
tack för en härlig dag evelinn!!

nu funderar jag på att ta av mig jackan och sen en film?
fast jag vet inte, behöver ju städa det här huset också, mina kläder ligger överallt!!
usch på det.

snart kommer min älskling hem, så får jag äntligen träffa honom, fast egentligen är det bara en vecka sen sist?
känns som en evighet...
vi har ju inte pratat så mycket faktiskt, när han väl ringer, då blir man överraskad när han ringer :-)
och imorgon far väl kanske min bästis på kryssning, jag vet inte hur det ska sluta asså?
hoppas han kommer hem levandes allafall!!!!!!



nu ska jag ta och göra något annat än att bara lata mig hela tiden... (om det går)
hare göttans,

pössssss/ I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0