bilder

hejhej! :-D
jag är vaken, och har varit det ett tag!
käkade fralla till frukost, och sen har jag tagit mig en skööööön dusch :-)
nu tänkte jag och mamma gå ner på second hand och kolla lite, det är sökert något man kan fynda där..
sen ska jag väl hem till pappa och packa kläder till rättvik, vi åker väl nångång idag när jag är klar :-)
men jag lovade ju att ni skulle få se bilder på lägenheten, och nu kommer dom, fast lägenheten är ju långt ifrån klar, och bilderna är inte så bra, men stå ut :-D
köket.
mammas rum.
den låååååånga balkongen!
utsikten?
vardagsrummet.
min lilla hörna, som inte alls är klar!
nu har ni fått se vårat lilla hem, :-)
PUSSAR/ I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0