hej bloggen! jag sitter just nu i bilen, o...

hej bloggen! jag sitter just nu i bilen, och är på väg till rättvik! :-) fick ett trevligt samtal från bästa herman, vi hade så kul så pratade i 20 minuter! men samtalet bröts :-/ jaja, inte varje dag man hör hans röst liksom... vi befinner oss just nu i djurås och snart framme i leksand :-) vi åkte förbi smedjebacken och kollade på en husbuss, så då tog vi den här vägen! är det någon mer som ska till rättvik? JAG ÄR SJUKT TAGGAD IAF!!! kusin kommer väl upp på måndag skulle jag tänka mig, så vi ska ha riktigt kul kan jag lova ;-) men nu ska jag sluta det här inlägget, kan blogga senare när jag kommer fram, för jag har ju datorn med mig! PUSS/



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0