kinnekulle ring

hejhejhejhej! :-D
förlåt om jag aldrig sa godnatt igår...
jag är iaf vaken nu, eller uppe men vaken det vette sjutton :-o  hehe.
håller på att klä på mig, och ska fixa mig lite, sen tror jag vi skulle åka ut till vikmanshyttan och hämta roberth och tommy sen drar vi neråt :-)
som jag sa förut kommer jag inte att ha någon dator med mig, men mobil blir ju såklart med, fast vet inte om jag kommer kunna ladda den :-(  ska försöka hitta något ställe iaf, annars kommer man ju döööööööö!
jaja, det blir säkert bra!
och ni får ha det helt underbart medans jag är borta, så ska jag försöka uppdatera er så mke det bara går.
nyvakna bilder!  men det bjuuuu jag på.
kiss&hugs/ I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0