monday morning

halllllo! :-)
är ni vakna?   det är jag i allafall, fast jag vaknade precis..
men egentligen trodde jag faktiskt att jag skulle sova längre, men det gjorde jag inte!
jaaa, vad ska man hitta på idag då?  pappa kom precis in och frågade om jag ville med ner till verkstan, och fixa lite, det har även varit inbrott på sport ewa... IGEN!!!!!!
men jag orkade inte klä på mig och sånt så jag stannar hemma i min sköna säng istället :-)
vet inte vad jag ska komma på att göra idag, syrran kanske ska ut och springa så man kan hänga på?
det skulle ju faktiskt inte sitta fel att göra det lite oftare, men jag får ju så jääävla ont... :-(
kan ju passa på att säga att imorgon åker jag ner till kinnekulle (stavning), och på onsdag ska jag testköra
formel basic:
det ska bli kul att få testa och se vad det är för något, och om det är roligt!
vet faktiskt inte om jag har någon dator med mig dit, kommer antagligen inte ha någon ström :-/
men jag får mobilblogga så mycket jag kan, för jag kommer ju hem igen på torsdag, så blir inte borta länge!
nu ska jag göra något nyttigt, haha eller?
blir säkert att jag sätter på en film och myser i sängen med min älsade hund :-)
PUSS/ I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0