The last song

jag sitter här snuftandes och har precis sett världens bästa och sorgligaste film!
den är verkligen och rekomendera :-)
den är riktigt bra!
men förövrigt.
idag har jag mest bara tagit det lugnt, vaknade typ halv tolv eller någonting i den stilen, sen skulle jag och mamma ner på ica för att handla lite och samma stund var familjen berggren i deras nya lägenhet och fixa&trixa så åkte dit och kollade och hjälpte till lite, och den var skit fiiiiin!
på tisdag är det våran tur.
jag har faktiskt ätit riktigt på hela dagen, åt lite sallad från ica till lunch och det har jag hållt mig, och är faktiskt inte alls sugen på någon riktigt mat!
hemma bjöds det på tacos, och hur ofta tackar man nej till det?  det är då aldrig, men idag gjorde jag det :-)
och tom efterrätten hoppade jag över.
nu tror jag att det blir en till film, eller tv för något annat orkar jag då inte med!
men snart är det TAGGA classic car week, och fyyyyyfan va kul det kommer bli.
roberth and the family bli självklart där, som alla andra år och sen får vi se om ricky&marcus lyckas ta sig dit, iaf nån av dagarna :-D
det blir nog perfekt!
jag hör av mig senare, och jag vill bara säga : GUD VA SKÖNT DET ÄR ATT VARA TILLBAKA I BLOGGANDET!
kärlek/ I




Kommentarer
marie

älskar ditt leende!

2010-07-25 @ 22:09:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0