allt möjligt!

helllllo! :-D
jag tänkte skriva om lite allt möjligt idag faktiskt.
först kan jag börja med att svara på en fråga jag fick, och den löd ungefär såhär:
vad har du gjort med händerna?
svar: jo, jag gjorde ju illa mig när jag var i borlänge på tävling, jag ramlade på knäskålen men efteråt kände jag nästan ingenting att det gjorde ont eller så. men dagen efter när jag själv tävlade så blev det bara värre och värre, tillslut kunde jag inte böja benet och i och med att jag gick och haltade överansträngde jag mitt andra knä (har ju redan problem med båda knäna) så då fick jag jätte ont i båda tillslut. så hela förra veckan fick jag gå på kryckor för att liksom avbelasta knäna, så körde jag och tävlade i helgen och kände att mina handleder var helt jävla slut. efter en stund gick det verkligen inge mer så vi var tvungna att gå till ambulanspersonalen så fick dom lägga på en linda på händerna så jag allafall skulle kunna köra klart. jag orkade precis köra klart men tårarna bara sprutade och jag skrek som jag vet inte vad.... jag har aldrig haft så ont tror jag!
så nu vet ni varför jag hade linda på händerna :-)                                                                                                                                                                                                                                                             idag var en riktigt chill dag faktiskt, eftersom dom flesta i 8:an hade varit i furuvuk igår/inatt så var det typ ingen i skolan, så vi slog ihop båda 8:orna så fick vi börja med lite lekar och sådant kulkul!
gick även en promand :-)
hade lite vanliga lektioner, sen tränade jag lite gitarr med sophie en stund, och det gick väl bra tycker jag!
efter skolan kom mamma och hämtade mig så åkte vi hem och jag bytte kläder, sen åkte jag och pappa till rallycrossbanan och tränade lite rally, det gick också braaaaa :-D
sen vidare till hampe's skolavslutning som också var super, syrran bjöd på god rissallad. <3
imorgon är jag ledig hela dagen från skolan eftersom min käre kusin och hans flickvän tar stundenten!!!!! :-D
ska bli kul att kolla på, och om vi hinner åker vi direkt från borlänge till hedemora för att kolla när jocke och massa andra också tar studenten :-) blir nog super det också, massa fika antar jag att det blir också.
gud vilket inlägg det blir, men så får det bli om man inte hinner annars, och nu när jag väl hade tid tänkte jag att det var bäst att slänga in ett inlägg så ni vet att jag lever och det gör jag ju :-)
nu måste jag sova så jag inte är alltför trött imorgon, kanske hinner slänga in en outfitbild också, men lovar absolut ingenting, för jag brukar vara så seg.. men vi hörs allafall imorgon, det kan jag lova!
PUSSAR/ I

finast

baby

vad vore ett liv utan dig?
det skulle inte vara något liv.


Kommentarer
anna

JAG ÄLSKAR DIG MITT HJÄRTA. du är bäst i världen och det var verkligen såååååå fina bilder på oss :D

2010-06-11 @ 13:29:33
URL: http://annaberggren.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0