fight for this love

halloballo!
jag är tvungen att blogga nu på morgonen, för efter skolan åker jag och mamma till verkstaden och beställer mina skor, så hinner jag nog inte blogga sen..
tråkigt men sant :-(
precis när pappa slutar slänger vi på husvagnen och kör ner till jönköping, men blir ett stopp i örebro för lite krubb och sen gasen i botten ner så vi kommer fram någongång!
när vi kommer fram blir det väl bara att slänga av allt, vet inte riktigt vad klockan är då, men om den inte är för mkt slänger vi väl ur alla saker också :-)
sen är det träning hela dagen imorgon, hoppas vädret håller i sig nu!  tänkte kolla på yr.no vad det hade tänkt och bli för väder så man är lite förberedd.
nu måste jag sminka mig lite och sen kommer mamma och hämtar mig så blir det frukost på skolan :-)
och det är fan inte alls långt kvar till lov nu!!!!!!
så skönt :-D
nu måste jag göra mig klar..
PUSSEN/ I


miss u


Kommentarer
anna

ÅH va ni är söta, mina gullisar. synd att jag förstör bilden bara :D

2010-06-03 @ 12:50:19
URL: http://annaberggren.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0