fingertopparna värker!

som jag skrev inatt, jag har inte haft orken att blogga :-)
men jag ska verkligen försöka att hinna med att blogga, för det är ju kul!
fast den här veckan kan bli lite dryg, massa gitarr och sjungande kommer det att bli, väldigt mke..  nästan hela dagen idag har jag och linnéa bara tränat och tränat till skolavslutningen :-)  åker till henne snart igen, ska först dammsuga, slänga i mig nått lätt och kanske packa lite nu när jag kommer vara borta ett tag.
dammsuga och äta ska jag hinna med allafall :-)
när jag kommer hem från linnéa kan jag skriva lite mer till er, om jag orkar fast det tror jag nog :-D
nu måste jag gå så att jag hinner!
PÖSSAR/ I



haha, vad säger ni?
är vi inte lika?   (sandra's bild)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0