HELT LEDIG

tjaaaaa :-)

hann inte blogga igår, eller jo jag hann men fanns ingen ork.. hihi
efter att vi kollat på studenten och varit i säter och fikat men åt inge fika så åkte vi tillbaka till hedemora och då var jag så trött och frusen så slängde mig under täcket direkt.
runt kl. 21?  tror jag det var alllafall, frågar elin om jag vill med ut och gå och ja det är väl klart men vet inte om det blev så mke GÅ mer ta hand om onyktra människor :-)
men vi hamnade allafall på stan och åkte med mamma hem runt 00.30!
när jag kom hem la jag mig i sängen och kolla tv bara, smsade lite med luddiboiii åsså.

vakande upp 08.30 idag och kände genast att jag behövde mera sömn men kunde inte somna om men jag låg kvar i sängen ett tag allafall, sen gick jag upp och käkade två kakor till frukost och gjorde sen iordning mig.
jag och pappa åkte ner till syrran och böt bil sen åkte vi upp till banan och tränade lite, det gick skit bra!

nu sitter jag här och gör, NADAAAAA.
runt sex allafall ska jag äta på akropolis med min älskade emma, sen hyra film och hon sover här :-)
mamma ska på nån tjejmiddag och pappa också bort!
NIIIIICE,  jag har faktiskt inte så mkt mer att säga nu, så kan blogga mer ikväll eller imorgon!

PUSSAR/ I





gamla bilder!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0