PACKAR

hellllu!
jag har verkligen ingen tid till bloggen :-(
men igår hade vi allafall skolavslutning (ja, en vecka efter alla andra jag vet!), jag och Linnéa sjöng och spelade gitarr allafall :-) jag var jätte nervös, men det gick bra.
sen efter det var jag på banan och körde in en motor, och sen hem och duscha och åt lite, sen kom hanpus och vi kollade på film och så :-)
vaknade typ 10 imorse, sen har jag bara degat och packat massa eftersom att jag åker till västerås idag och på söndag åker jag ner till Mantorp Park med Ulven och Roberth!!!   NIIIIIICE
kommer hem därifrån på torsdag, så jag kommer antagligen inte ha tillgång till dator förens på torsdag, men är man med roliga folk så klarar man sig utmärkt utan dator.
kanske blir nån mobilbloggning eller så (Y)
och idag kommer min älskade johanna hem från London, WIIIIHOOOOOOO, det blir bra det tycker jag, men tror inte hon håller med mig (a)
nu ska jag förska vara lite duktig, och gå ut och springa en litenliten tur, sen hem och duscha sen packa klart det sista sen kommer pappa och då åker vi!
PUSSAR/ I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0