solning

hejhejhejhej!
jag känner att sommaren är på g nu, jätte varmt ute :-)
efter skolan fick jag skjuts av sandras mamma ner till vasahallen och dit fick sandra skjuts av jimmy så solade vi i 20 minuter, sen kom jimmy och hämtade oss igen!
vi åkte till hönsan och badade, fast det var iskallt :-o  men min älskling var där också, <emma3
sen trodde jag att jag såg min bil på vägen så ringde mamma men det var inte våran bil, men pappa kom allafall och hämtade mig så åkte vi och handla glass på lappens och sen hem och åt mat.
det är väl ungefär vad min dag har bestått av, tror jag allafall :-)
nu tänkte jag ta mig en lååååång dusch, sen plocka in alla kläder från husvagnen och tvätta..
och idag ska jag i säng tidigt, eller jag ska sova tidigt, för nu börjar jag få ont i huvudet :-(
ajaa, vi höres lite senare när jag är klar med allting.
PUSS/ I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0