THANKS

tack allihopa som hjälpte mig igår, nu ska jag bestämma dom översta skorna :-)
men idag började det med frukost på skolan med älskade anna.
sen hade vi musik, jag och linnea tränade på uppträdandet till skolavslutningen!
det gick super bra tycker jag.
sen var det väl bara vanlig dag liksom, efter skolan kom mamma och hämtade mig så åkte vi och köpte silver shampoo och lite frukt och sen fick jag skjuts till linnea där vi skulle fortsätta träna på låten :-D
det gick super bra det också, bättre än vad vi hade tänkt oss, så det kommer nog bli super.
vi åkte och käkade glass och pappa kom och hämtade mig på lappens eftersom vi var tvungna att handla lite mat för helgen, åker ju till jönköping han och jag imorgon..
och nu så gör jag inte så mke, packar lite och så, måste fortsätta med det så jag hör av mig lite senare istället!
PUSSAR/ I


Kommentarer
Anonym

Glass är så gott. :P

2010-06-03 @ 17:27:20
URL: http://tvminnen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0